Samhall Story har chans att vinna Svenska publishing-priset
- 21 september, 2015
- Mindre än 1 min läsning
Inte nog med att Samhall vann Guldbladet och European Business awards – nu är magasinet Samhall Story en av finalisterna i Svenska publishing-priset.
- 21 september, 2015
- Mindre än 1 min läsning

Mer om Svenska publishing-priset
Tävlingen Svenska Publishing-Priset är Sveriges mest heltäckande grafiska kommunikationstävling. Vinnarna utses helt och hållet av en jury och inte till någon del genom publik röstning. Tävlingen, som arrangeras av kunskaps- och informationsföretaget Populär Kommunikation, genomfördes första gången 1990. Den har därefter arrangerats varje år förutom ett uppehåll 1994–1996.
”Våra härliga medarbetare”
”Men, det är viktigt att komma ihåg att Samhall Story inte hade varit lika bra utan våra härliga medarbetare och deras fängslande historier.”
Amanda Landström, som är marknadsansvarig på Samhall och ansvarig för tidningen:
– Samhall Story är en jättesnygg produkt och ett magasin av riktigt hög kvalitet som vi är väldigt stolta över. Men, det är viktigt att komma ihåg att Samhall Story inte hade varit lika bra utan våra härliga medarbetare och deras fängslande historier som vi synliggör i magasinet. Jag hoppas att den här uppmärksamheten bidrar till att öka stoltheten även hos våra medarbetare, säger hon.
Här nedanför hittar du ett antal av de stories och artiklar som är typiska för Samhall Story.
Prenumerera på Kunskap och inspiration
Vårt nyhetsbrev är perfekt för dig som vill inspireras att bidra till ett inkluderande samhälle och få kunskap som gör dig bättre. Klicka här